2010. május 18., kedd

"Esküvői forgatag" - kihívásunk indulói


Noé


"valami új: a hozzávalók közül kék crackle paint és bobonny háttérpapír (Ó! Most jövök rá, hogy egyúttal ez a két hozzávalóval teljesítem a 'valami kék' kritiriumát is)valami régi: minden más hozzávalóvalami kölcsön: képletesen Rika "kölcsönadta" nekem Fiskarsos upper crest szélvágóját azáltal, hogy volt olyan kedves és készített nekem egy sablont, amelynek segítségével a mintás háttérpapíromra a kapcsos zárójeleket vágtam."



Jovi

valami kölcsön: a pecsétek
valami kék: van sok
valami új: a söröskupak
valami régi: a mellette lévő kiscsillag



Teebolya

"Amint látjátok kék az van rajta bőven, régiek a képek, hiszen már 10 éve készültek, újak a sötét kék virágok amiket én vágtam ki és végül a kölcsön a pillangók, hiszen csak kölcsönbe kaptam a lyukasztót a munkatársamtól."


Pertine



valami új: ruci (mert nem látszik a ruhazsepi)
valami régi: a szütyő
valami kölcsön: a gyönyörű lánc - és 1-nél kicsivel több kék.. Itt virágok, ott legényfogó.
+ 1 - a filmzenéből merítve a kicsi kék virágok száma 2 - 9 - 11






Nóri




Valami új: a virágok
valami régi: a gyöngy szív (egy barátunk erdei esküvőjén ilyen szívek lógtak a fákról, ez volt az egyik)
valami kölcsön: Marcsitól a tescos dekor,(a pöttyök közepét gyöngytollal díszítettem)
valami kék: a szív és a kis gomb.






Verus




valami új: a karton
valami kék: a két papírcsík


valami régi: a füzet lap amin a koktél recept van,egy iskolás füzetemből való


valami kölcsön: boszis lyukasztó




Tigris (Adrienn)



Valami új: csipkék , szalagok és az indák
Valami régi: a telefonkönyv, amiből a virágot készítettem, és a közepén lévő cérnagomb
Valami köcsön: kis lepkés lyukasztó
Valami kék: virág, indák és a csipkehullám széle






Rózsa (második oldal)



valami új: a kép friss, már amennyire ez kis gyerekeseknél lehet. :)
valami kék: virágok színe
valami régi: alap karton, ez a fiam egyik babajátékának a csomagolásából van. hónapokig a szekrény tetején volt, de már ideje lett volna kidobni, inkább újrahasznosítottam.
valami kölcsön: az ötlet az egész háttérhez egy virágcsokor alakú pecsétből származik és az idézet Fodor Ákostól: A szerelem nem birtokol, nem is bitorol. Nem szolgává tesz, hanem felszabadít. Nem gúzsba köt, hanem ünnepi csokorba.






Rózsa




valami új: horgolt virágok és szalagok. előbbit anya csinálta, utóbbi méterárus.
valami kék: tavasz ruhája a kártyalapon
valami régi: meghívó
valami kölcsön: az ötlet a virágindákhoz, egy scrap oldalon láttam és megtetszett az ötle
t.


Zsófi (Zsomo)




valami új: a levél lyukasztó, a papírok, a virágok;
a valami régi: barna szalag, ami egy nyakláncom szalagja volt;
valami kölcsön: a varrógép és a felhasznált cérnák (azok ugyanis Anyué);
valami kék: papír.






Bogi




Régi és új: A fák képei. Egyiket évekkel később készítettem ugyanarról a fáról, mint ami a régin van.
Kék: A háttér
Kölcsön: Azt szoktam mondani, hogy kölcsön veszem a fák lelkét, és kölcsön adom a szememet, hogy TE is lásd, amit én látok bennük.






Szilvi/Marie



Kék: az egyik papíron lévő minta
Új: a fotó, hónapokig egy másik képpel próbálkoztam.
Régi: a jobb alsó sarokban lévő fémszívecske, egy régi nyakláncról van
Kölcsön: A Love-os jegyet nyomtatta nekem anya barátnője

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése