2010. szeptember 18., szombat

Hétköznapi csodák - szeptemberi kihívás

Valami nyár témájú kihívást szerettem volna adni Nektek! Eszembe jutottak a nyári napok, a furcsa, borongós időjárás, ami ellenére, csodálatos napokat töltöttünk el. Aztán leragadtam ennél a csodálatos szónál. Jobb szeretem az érzésekre ható kihívásokat.

Csodálatos, csoda, hétköznapi csodák – ez járt a fejemben. Két kisgyerek mellett már nem kell figyelmeztetnem magam, hogy az apró csodákat észrevegyem. A mosolyuk, a puszta létezésük – egész nap az eszemben jár. A világ, amit újra megcsodálok velük minden nap: a villanykapcsolóval világosságot teremtünk, a villamos sárga és hangos, a markológép nagy és erős, a mintalyukasztóval pedig virágot lehet kiharapni a papírból ;)

Ezúttal az ilyen csodák felfedezésére hívlak Titeket! Örüljetek velünk annak a sok apró csodának, ami körülvesz bennünket.

Ehavi kihívásunk témája tehát:

Hétköznapi csodák!

Készítsetek valamilyen scrapbook alkotást, számotokra milyen csodák vannak!


Borka - Láss csodát minialbum



Vera - Búcsú


Ágika - Tyű repül


Nyereményünk ez alkalommal egy őszi készlet, kiegészítve köralbummal, virágalbummal és egy csomag nagy, lapos szegeccsel, 4000 Ft értékben.


Szeretettel várjuk alkotásaitokat a yabochallenge@gmail.com címre képfájlként, vagy linkelve. A beérkező alkotások sorba felkerülnek ide, a határidő lejárta után pedig a zsűri... dönt. :)

Határidő: október 24. éjfél

Jó alkotást!

Borka

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok
    Itt látható az oldalam a kihívásra. Klassz feladat volt.
    http://scrap.hu/galleryposts.php?imageid=17169
    Köszi, hogy játszhattam :)))

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Én is jövök egy oldallal, itt találjátok: http://scrap.hu/galleryposts.php?imageid=17477 . Tetszett a feladat, köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Én is készítettem egy oldalt.
    http://macicsalad.freeblog.hu/archives/2010/10/24/Galambok/
    Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Nagyon rég készítettem oldalt a kihívásaitokra, de most itt egy új: http://www.scrap.hu/galleryposts.php?imageid=17535

    Köszi!! :)))

    VálaszTörlés